Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

Visit Raahe ja Raahen kaupunki haastavat yrityksiä ja yhdistyksiä kertomaan hyviä uutisia videoiden muodossa. Miten toimintanne jatkuu ja mitä mahtavaa tarjottavaa teillä on asiakkaille? Auta...
Maa- ja metsätalousministeriön valmistelemat koronakriisituet maaseudun mikroyrityksille sekä eräille maatalouden alkutuotannon ja kalatalouden yrityksille ovat nyt haettavissa vuoden 2020...
Juuri nyt työtilanne voi olla haastava monilla toimialoilla, mutta samalla se on mahdollisuus kehittää yrityksen toimintaa. Pandemiatilanteen myötä yrityksissä uudistetaan toimintatapoja muun muassa...
ELY-keskusten ja Business Finlandin kriisirahoitushaut ajetaan hallitusti alas, kun uusi toimialasta riippumaton kustannustuki aukeaa. Kuntien kautta haettavaan yksinyrittäjien tukeen muutos ei...
Raahen seudun yhteinen kauppapaikka Raaseli toimii nyt uudessa osoitteessa raaseli.fi. Verkkokaupassa on vierailtu jo yli 2700 kertaa ja kauppaa on tehty nelinumeroisen summan edestä. Tervetuloa...
Osana Verkkosilta-operaatiota Kaleva Media jakaa mediatilaa pohjoisen yrityksille. Tukea voi hakea kampanja-aikana 8.-21.5.2020. Kuka voi hakea mediatilatukea? Kaleva Median mediatilatuen ...
Suomen Yrittäjät kutsuu kaikkia yrittäjiä arvioimaan kotikuntansa toimintaa vastaamalla kuntabarometriin. Vastausaikaa on jatkettu 13.5. asti ja barometriin on lisätty kysymyksiä koronakriisiin...
Business Finlandin ja ELY-keskusten kautta jaettavat yrityskehittämisen määrärahat kriisitilanteessa ovat käymässä vähiin. Raahen seudulla rahoitusta on haettu yrityskantaan nähden vähän. Tukea...