Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

Poikkeuksellisesta tilanteesta johtuen Verohallinto pidentää yhteisöjen ja yhteisetuuksien veroilmoitusten määräaikaa. Yhteisöjä ovat esimerkiksi osakeyhtiöt. Veroilmoituksen voi nyt antaa viiden...
Raahen seudun kehitys ja Kalajoen seudun yrityspalvelukeskus aloittavat yhteisen hankkeen, jonka avulla kasvatetaan yritysten henkilöstön muutosvalmiuksia sekä kehitetään muutos- ja...
Koronakriisin seurauksena etenkin pienet kaupan ja palvelualan yritykset ovat pulassa asiakkaiden kadottua. Raahen seudun kehitys haluaa tukea paikallisia yrityksiä perustamalla verkkokaupan, mistä...
Koronaepidemian kuristaessa yrityksiä, niiden tueksi on rientänyt valtion, kuntien, yrittäjäjärjestöjen ja muiden julkisten toimijoiden lisäksi useita vapaaehtoisia, jotka tarjoavat muun muassa apua...
Mikroyrittäjä - haluamme tukea jaksamistasi ja yrityksesi tuottavuutta myös poikkeusolosuhteissa!  Tarjoamme apua yksin- ja mikroyrittäjille muutostilanteesta selviytymiseen, työkyvyn säilyttämiseen...
Koronakriisin vaikutus ja tuen tarve Raahen seutukunnassa Miten seutukuntamme yrityksillä menee ja kuinka voimme tarjota tukea vielä paremmin? Vastaa lyhyeen kyselyyn ja auta meitä kehittämään...
Päivitetty 28.8. Vaihdettu otsikkoon haettavissa 30.9.2020 asti (14.4. alkaen sijaan) sekä Siikajoen yhteyshenkilö. Päivitetty 20.4. Vaihdettu hakemuslomakkeet saavutettavuusvaatimusten mukaisiksi....
Hallitus turvaa maaseudun yritysten sekä maa- ja kalatalouden toimintaedellytyksiä Hallitus on vuoden 2020 toisessa lisätalousarvioesityksessään päättänyt tukea maaseudun ja maa- ja puutarhatalouden...