Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

Huolestuttaako energiakustannusten kasvu? Oletko miettinyt investoimista esimerkiksi aurinkopaneeleihin tai edullisempiin lämmitysmuotoihin? Energiatuen tavoitteena on edistää uusien ja...
Suunnitteletko uusiutuvaan energiaan perustuvaa rakentamisinvestointia tuotantotoimintaasi? Hae investointitukea viimeistään 15.10. jos haluat päätöksen vuoden 2022 puolella. Maatalouden...
Millä toimenpiteillä teidän organisaationne on valmistautunut energiansäästöön? Mitä uusia ja nopeavaikutteisia toimia voitte tehdä, jotta vastaatte yhteiseen haasteeseen? Astetta alemmas kutsuu...
Ilahduta henkilöstöä, kollegaa tai yhteistyökumppaneita paikallisen taiteilijan kuvittamalla Wanha Raahe -kalenterilla. Samalla tuet historiallisen vanhan kaupunginosan säilymistä, viihtyisyyttä ja...
Raahen kaupunkimarkkinointi toteuttaa toista kertaa suuren suosion saavuttaneen palveluiden joulukalenterin, jossa esitellään 24 raahelaista palveluntarjoajaa kaupungin sosiaalisen median kanavissa....
Mitkä ovat keskeisimmät kehittämistavoitteet ja toimet vuoteen 2027 ekosysteemikehittämisen kannalta sekä millaiset yhteistyönmuodot ovat ekosysteemien toiminnalle soveltuvimmat Raahen seudulla? Tule...
Euroopan toiseksi suurin alihankintateollisuuden ja Suomen johtava teollisuuden messutapahtuma Alihankinta ja AlihankintaHEAT järjestetään 27.–29. syyskuuta 2022 Tampereen Messu- ja...
Voisiko vety olla tulevaisuudessa yksi osa-alue yrityksesi liiketoimintaa, tai onko se sitä jo nyt? Entä millaista osaamista haluaisit lisää vetyyn liittyen?  Raahen seudun kehitys ja...