Yritysmielikuvan ytimessä -tietoisku

Mikä on ydinviestien merkitys, kun yritys kilpailee parhaista osaajista? Mitä osaajat haluavat tietää mahdollisesta työnantajastaan – ja miten työnantajuus kytkeytyy mielikuviin yrityksestä kokonaisuutena?

Asiantuntijapuheenvuoron pitää Lauri Vaisto, joka vetää Duunitorin strategisen konsultoinnin palveluja ja tekee yhteistyötä Suomen suurimpien työnantajien kanssa. Laurin erityisalaa ovat bränditutkimus, viestinnän ja markkinoinnin konseptointi sekä johtajuuden rooli kestävän työntekijäkokemuksen rakentumisessa.

Ilmoittaudu tietoiskuun

30–60 minuutin pituisissa tietoiskuissa pureudutaan internetin ja sosiaalisen median mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Tietoiskut järjestetään etänä ja ne esittelevät käyttökelpoisia työkaluja ja vinkkejä markkinointiin. Voit osallistua kaikkiin tai vain yhteen tietoiskuun. Koulutukset on suunnattu erityisesti pk-yritysten johdolle, HR:lle ja muille avainhenkilöille.

Tulevien tietoiskujen aiheet

  • 2.11.2022 TikTok yritysmielikuvan tukena
  • 16.11.2022 LinkedIn tuotannon osaajan rekrytoinnissa
  • 30.11.2022 Yritysmielikuva, kohderyhmänä oma/uusi työntekijä

Katso myös aiemmat some-tietoiskut

Touko-kesäkuun aikana on pidetty neljä tietoiskua, joissa on perehdytty työnantajamielikuvaan, Facebook hyödyntämiseen yritysmielikuvan tukena, Närpiön Vihanneksen menestyksekkääseen digimarkkinoinnin tarinaan sekä some-videoiden tekemiseen. Käy katsomassa tallenteet tietoiskuista Seutukaupunkiosaajien nettisivuilta.

Maksuttomat tilaisuudet järjestää SEUTUKAUPUNKIrekry– Kansainvälisten rekrytointien tukeminen ja rekrytointivalmiuksien kehittäminen -hanke.

Tapahtuma alkaa

Tapahtuma päättyy

Tapahtumapaikka

Verkkotilaisuus

Järjestäjä

SEUTUKAUPUNKIrekry -hanke
Seutukaupungit logo läppärin ruudulla.