Webinaari: Palvelun asiakaskokemus
Asiakaskokemus on asiakkaalle henkilökohtaista ja se muodostuu eri kohtaamisista yrityksen kanssa. Asiakaskokemusta ja palvelua on mahdollista kehittää ja suunnitella, kun tunnemme asiakkaan, tiedämme kanavat ja paikat missä hänet kohtaamme, sekä mitä näissä kohtaamisissa tapahtuu.
Keskitymme webinaarissa seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi asiakaskokemus on tärkeä?
- Mitä on palvelumuotoilu?
- Millaisilla palvelumuotoilun työkaluilla pääsee alkuun asiakaskokemuksen kehittämisessä?
Kouluttajana toimii Minna Virkkula Oulun ammattikorkeakoulusta.
Tapahtuma alkaa
Tapahtuma päättyy
Tapahtumapaikka
Verkkotilaisuus
Järjestäjä
Made in Maaseutu -hanke: Oulun ammattikorkeakoulu ja Raahen Porvari- ja Kauppakoulu
