Kauppakamari Cafe: Kehitä, uudistu ja kasva asiakas- ja henkilöstökokemuksella
Yritykset onnistuvat tai epäonnistuvat liiketoiminnassaan asiakaskokemuksilla. Asiakaskokemukset parantavat ihmisten elämänlaatua, ratkovat ongelmia täysin uusilla ratkaisuilla, auttavat yrityksiä erottautumaan kilpailussa ja jopa muuttamaan toimialoja. Erinomainen asiakaskokemus ei ole strategian korulause, vaan sitä voi kehittää ja johtaa. Niin B2B kuin B2C liiketoiminnassa.
Onnistuminen asiakaskokemuksessa perustuu hyvään henkilöstökokemukseen, mikä tarkoittaa yksinkertaistettuna sitä, että työntekijällä on hyvä tehdä työtään. Kyse ei ole hokkuspokkustempuista, vaan pohjimmillaan luottamuksesta ajattelevan, vastuullisen ja fiksun ihmisen toimintaan. Kun työntekijä kokee arvostusta ja luottaa tulevaan, hän on sitoutunut ja antaa parhaansa liiketoiminnalle sekä työyhteisölle.
Sekä asiakas- että henkilöstökokemuksen kehittäminen ja johtaminen lähtevät parhaimmillaan yrityksen strategiasta ja ne lunastetaan kaikissa kohtaamisissa asiakkaan ja työntekijän välillä.
Tilaisuuden ohjelma
- 8.20 Tervetuloa linjoille
- 8.30 Tilaisuuden avaus - Riitta Schroderus, Oulun kauppakamari
- Klo 8.45 Onnistu asiakaskokemuksilla, Johanna Laurinen, Businessworks
- Klo 9.15 Johda henkilöstökokemusta, Terhi Vesterinen, SolPoint Oy
- Klo 9.45 Keskustelu
- Klo 10 Lopetus
Puhujien esittelyt Oulun Kauppakamarin sivuilla.
Tapahtuma alkaa
Tapahtuma päättyy
Tapahtumapaikka
Järjestäjä
Linkki
