Amazon.se -webinaari
Amazon tuli Ruotsiin, mitä se tarkoittaa suomalaisille yrityksille? Mitä ruotsalaiset kaupat miettivät muuttuneesta markkinatilanteesta? Mitä Amazonissa menestyminen vaatii ja mitkä ovat tärkeimmät opit siellä jo toimivilta yrityksiltä?
Amazonin vaikutus ja verkkokaupassa menestyminen
Kysymyksiin tarjoaa vastauksia tilaisuuden järjestäjä Business Finlandin Experience Commerce Finland -tiimi, joka tehostaa suoraan kuluttajille myyvien yritysten kansainvälistä kasvua. Tavoitteena on lisätä yritysten kyvykkyyttä vastata digiajan asiakkaiden odotuksiin yksilöllisestä ja saumattomasta asiakaskokemuksesta.
Valmennuspäivä toteutetaan webcasting-lähetyksenä. Lähetyksen linkki lähetetään kaikille ilmoittautuneille tilaisuutta edeltävänä iltana.
Ohjelma
13.00 Tervetuloa, Experience Commerce -tiimi
13.05 Amazon – kaupan jättiläinen; mitä pitää ymmärtää, jotta siellä voi menestyä?
- Markus Varsikko, toimitusjohtaja, Dash Retail
13.30 What do Swedes think about Amazon?
- Emma Hernell, Vice VD, HUI Research
14.00 Amazon.se – mitä se tarkoittaa suomalaisille yrityksille
- Satu Öhman, Senior Consultant, Dash Retail
14.20 Yrityscase: Biolan – pystymetsästä menestykseen Amazon.de:ssä
- Tiit Heinla, Exoport Manager, Biolan Oy
14.40 Business Finland tarjoaa työkaluja ja ratkaisuja: Amazon-valmennus ja Global Marketplaces -selvitys
- Leevi Parsama, Program Partner, Experience Commerce Finland
14.50 Kysy Amazonista, asiantuntijat vastaavat
15.00 Webinaari päättyy
Tapahtuma alkaa
Tapahtuma päättyy
Tapahtumapaikka
Järjestäjä
Linkki
