Myyntiin panostaminen tehostaa koko organisaation toimintaa

Yli 30 yritystä osallistui kahden vuoden pitkäjänteiseen, monipuoliseen ja syvälliseen myyntivalmennukseen Sales is a King -hankkeessa.

Kuinka myyntitoiminnan fokus muuttui ja ymmärrys syveni vuosien aikana? Entä millaisia tuloksia ja johtopäätöksiä myynnin kehittämisestä tehtiin?

Kun myyntiä lähdetään lähestymään kokonaisvaltaisen asiakasajattelun kautta, myynnistä tulee koko organisaation asia.

Tärkeimpinä tekijöinä ovat kuitenkin myyntiin liittyvä asenne, motivaatio ja rohkeus.

Tutustu tuloksiin tarkemmin MicroENTREn sivuilla

Lisätietoja

Mirja Väänänen

mirja.vaananen [at] oulu.fi

puh. 040 832 1003

Kolmen henkilön kädet liitettynä yhteen.

Uutishuone

Go On Raahe mittaa vuosittain asiakaskokemusta ja tyytyväisyyttä sekä asiakasyrityksille että vuokratyöntekijöille teettämillään kyselyillä. Tänäkin vuonna yritys sai kiitettävät arvioinnit...
Business Finlandin tarjoama 5 000 euron innovaatiosetelin hakeminen keskeytetään 12.12.2022–15.1.2023 väliseksi ajaksi. Jos yrityksesi aikoo lähteä Business Finlandin kehityshankkeeseen vielä tänä...
Kauppakamarin Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssit on tarkoitettu hallitustyötä jo tekeville tai siitä kiinnostuneille. Kurssin on käynyt jo lähes 13 500 henkilöä, ja HHJ-tutkinnon on suorittanut...
Tekniikan alan työelämää esittelevä showroom on julkaistu. Tekniikan taitajat -showroom on virtuaalialusta, jossa pääset tutustumaan Raahen seudun tekniikan alan työpaikkoihin sekä niiden...
Startup Refugees on voittoa tavoittelematon, yli 1000 toimijan verkosto, joka edistää maahanmuuttajien työllistymistä ja yrittäjyyttä sekä tukee yrityksiä maahanmuuttajien työllistymiseen liittyvissä...
Miltä yritysten tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminta (TKI) näyttää Pohjois-Pohjanmaalla ja eroaako maakunta TKI-profiililtaan tärkeimmistä ”kilpailijoistaan” kuten Pirkanmaasta tai Varsinais-...
Laina soveltuu entistä useammalle yrittäjälle ja yrittäjäksi aikovalle. Ehdot ovat aiempaa joustavammat, ja muun muassa omarahoitusosuutta ei jatkossa edellytetä. Finnveran yrittäjälaina on...
Keväällä käynnistynyt some-tietoiskujen sarja saa jatkoa. 30–60 minuutin pituisissa tietoiskuissa pureudutaan internetin ja sosiaalisen median mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Tietoiskut...