Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

Mikroyrittäjä: mitä yritystoiminnassasi pitäisi kehittää? Osallistu maksuttomaan etävalmennuksen, jossa painopisteenä on liiketoiminnan kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Palvelumuotoilun keinoin...
Viisi pankkia ovat sopineet Euroopan investointirahaston kanssa takausohjelman lisäyksestä, jonka päätavoitteena on parantaa yritysten rahoituksen saatavuutta. 350 miljoonan euron lisärahoitus...
Jos siirsit kokouksen tilinpäätöksen vahvistamisesta syksyyn koronapoikkeuksen vuoksi, muista tehdä ilmoitus kaupparekisteriin marraskuun loppuun mennessä. Väliaikainen laki jatkoi kokouksen...
TE-palvelut järjestää etäyhteydellä useita yrittäjille suunnattuja koulutuksia, joilla lisätä ja päivittää osaamistaan. Haettavissa olevat koulutukset Pohjois-Pohjanmaalla...
Kunnan työntekijät vastaavat kasvotusten mieltä askarruttaviin kysymyksiin ja ajankohtaisiin asioihin vaihtuvin teemoin POP UP -toimistossa. Yhteinen monitoimitila Monela Pyhäjoen S-marketin...
Mitä on työhyvinvointi yksilön ja yhteisön näkökulmasta? Miten työn muutos vaatii työntekijää sopeutumaan, mutta tarjoaa samalla myös uusia mahdollisuuksia kasvuun ja uran uudelleen suuntaamiseen?...
Kauppakamari tarjoaa yritysten tueksi tietosuojaoppaan ja tietoturvaoppaan, jotta tietomurtojen välttämiseksi tarvittava tieto tavoittaisi yhä useammat ja riskeihin osattaisiin varautua paremmin...
Raahen seudun yrittäjien paikallisyhdistykset ja Nuorkauppakamari ovat valinneet moninaisista yrittäjäpersoonista vuoden 2020 kannustavimmat ja esimerkillisimmät yrittäjät....