Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

Kustannustuen toinen kierros on tavoitteena saada haettavaksi joulukuun lopussa Valtiokonttorista. Yritys voi valmistautua hakuun jo nyt. Tarkista valtuudet ja yrityksesi tiedot Tarkista, että...
Vastaamalla kyselyyn voi vaikuttaa myönteisen sijoituskulttuurin ja omistajuusympäristön luomiseen Suomessa. Yrityksille, omistajille ja muille yhteisöille järjestetään erilliset kohdennetut kyselyt...
Hallitus esittää muutosta lakiin tuesta ja hyvityksestä ravitsemisyrityksille. Muutos keventää pienyritysten hallinnollista rasitetta ja kustannusta, kun hyvitystä koskevat tilinpäätösvelvoitteet...
Jäikö seutukaupunkien yhteinen verkkokauppa -webinaari väliin tai haluaisitko kerrata parhaat palat, kuinka pääset mukaan verkkokauppaan? Verkkokaupan realiteetit ja yritystarinat...
Uudistamisen tavoitteena on parantaa työnantajan ja henkilöstön välistä vuorovaikutusta sekä luoda puitteet yrityksen ja työyhteisön kehittämiselle. Uudistuksella lisätään henkilöstön...
Tavoitteena on turvata lomautettujen ja yrittäjien toimeentuloa sekä helpottaa työttömyysturva-asioiden käsittelyä koronaviruspandemian pitkittyessä. Yrittäjä voi saada työmarkkinatukea maaliskuun...
Raahen liikekeskustan asemakaavamuutostyö käynnistyy kaikille avoimella yleisötilaisuudella 28.11.2020 Suunnittelualue sijaitsee Raahen kaupungin kaupallisessa keskuksessa ja koskee kolmea...
ELY-keskuksen Analyysi- ja Konsultointi -palveluita kannattaa hakea pikaisesti, mikäli palveluille on tarve alkuvuodesta 2021. Uusi puitesopimuskausi käynnistyy helmikuussa 2021 Mikäli yrityksen on...