Yritysbarometrin haastattelut ovat käynnissä!

Yritysbarometrin haastattelut ovat käynnissä!

Syksyn aikana soitamme sadoille seutukunnan yrittäjille ja yrityksen edustajille. Vuosittain toteutettava yritysbarometri tehdään nyt 27. kerran.

Barometrin tuloksia hyödynnetään:

  • seutukunnallisen päätöksenteon tukena ja edunajamisessa,
  • alue- ja toimialakehittämisessä,
  • sidosryhmäyhteistyössä sekä
  • Raahen seudun kehityksen toiminnan ja palveluvalikoiman kehittämisessä.

Toivomme mahdollisimman monen käyttävän hetken aikaansa vastaamalla puhelinhaastatteluun – jokainen vastaus on arvokas!

Puhelun yhteydessä voit myös antaa vapaamuotoista palautetta toiminnastamme sekä ehdotuksia palveluiden kehittämiseksi.

Kun vastaukset on analysoitu, tiedotamme barometrin tuloksista verkkosivuilla ja uutiskirjeessä.

Tutustu aiempien vuosien tuloksiin:

Lisätiedot

Riitta Palosaari
puh. 040 830 3198
riitta.palosaari [at] raahe.fi

Henkilön käsissä kännykkä, jonka ruudulla kysymysikoni ja Raahen seudun kehityksen logo.

Uutishuone

Myynnin johtamisen työpaja kokosi yhteen yrittäjiä ja yritysten avainhenkilöitä, jotka halusivat johtaa myyntiä tavoitteellisemmin, kannattavammin ja ihmisläheisemmin....
Yrityksen kasvun takana on toimiva arki. Siinä, miten tiimiä johdetaan, miten työtä ohjataan ja miten selkeästi vastuut ja toimintatavat on määritelty. Esihenkilötyön ja...
ReBuild Ukraine 2025 on merkittävä kansainvälinen messu- ja konferenssitapahtuma, joka keskittyy Ukrainan jälleenrakentamiseen. Tapahtuma kokoaa yhteen rakennus- ja...
Kevään 2025 vastuullisuuden strategiavalmennus huipentui innostavaan päätöstyöpajaan, jossa Raahen ja Kalajoen seudun yritysosallistujat pääsivät esittelemään omat...
Toimistomme ovet ovat poikkeuksellisesti kiinni keskiviikkona 21.5. ja torstaina 22.5. henkilöstön matkan takia. Vastaamme matkan aikana yhteydenottoihin...
Raahen seutukunnan toimijat ovat hyvin edustettuina palkintoehdokkaina. Voittajat julkistetaan ensimmäistä kertaa järjestettävässä Northern Finland Travel Galassa Oulussa...
Myynti ei ole irrallinen osa-alue, vaan yrityksen elinehto. Se vaatii suunnan, rakenteen ja mittarit. Myyntistrategia kertoo, mihin keskitytään, kenelle myydään, millä...
Haluaisitko kytkeä vastuullisuuden osaksi yrityksen strategiaa? Haluaisitko kehittää tuotteita tai palvelujasi vastuullisuuden näkökulmasta? Haluaisitko syventää...