Yrittäjä, mitä sinulle kuuluu?

Yrittäjä, mitä sinulle kuuluu?

Soitamme Raahen seudun yrityspalveluista satoihin seutukunnan yrityksiin syys-lokakuussa ja toivomme Sinulta löytyvän hetken aikaa vastata vuosittain toteutettavan yritysbarometrin kysymyksiin.

Yritysbarometrin avulla kartoitamme seutukunnan yrityksien liiketoiminnan tilaa sekä olemme kiinnostuneita kuulemaan yrityksenne kuulumisia. Kyselyyn saatavien vastauksien avulla saamme ajankohtaista tietoa eri toimialoista ja kysely toimii meille arvokkaana tietona vuoden mittaan, palvellen erilaisia käyttötarpeitamme.

Puhelun yhteydessä otamme mielellämme vastaan vapaamuotoista palautetta toiminnastamme sekä ehdotuksianne yrityspalveluiden toiminnan kehittämiseksi entistä yrityslähtöisempään suuntaan. Puhelut toteutetaan aikavälillä 5.9. – 7.10.2022. 

Lisätietoja yritysbarometrista antaa:

Riitta Palosaari

puh. 040 830 3198

riitta.palosaari [at] raahe.fi 

Vanhanaikainen turkoosi puhelin.

Uutishuone

Myynnin johtamisen työpaja kokosi yhteen yrittäjiä ja yritysten avainhenkilöitä, jotka halusivat johtaa myyntiä tavoitteellisemmin, kannattavammin ja ihmisläheisemmin....
Yrityksen kasvun takana on toimiva arki. Siinä, miten tiimiä johdetaan, miten työtä ohjataan ja miten selkeästi vastuut ja toimintatavat on määritelty. Esihenkilötyön ja...
ReBuild Ukraine 2025 on merkittävä kansainvälinen messu- ja konferenssitapahtuma, joka keskittyy Ukrainan jälleenrakentamiseen. Tapahtuma kokoaa yhteen rakennus- ja...
Kevään 2025 vastuullisuuden strategiavalmennus huipentui innostavaan päätöstyöpajaan, jossa Raahen ja Kalajoen seudun yritysosallistujat pääsivät esittelemään omat...
Toimistomme ovet ovat poikkeuksellisesti kiinni keskiviikkona 21.5. ja torstaina 22.5. henkilöstön matkan takia. Vastaamme matkan aikana yhteydenottoihin...
Raahen seutukunnan toimijat ovat hyvin edustettuina palkintoehdokkaina. Voittajat julkistetaan ensimmäistä kertaa järjestettävässä Northern Finland Travel Galassa Oulussa...
Myynti ei ole irrallinen osa-alue, vaan yrityksen elinehto. Se vaatii suunnan, rakenteen ja mittarit. Myyntistrategia kertoo, mihin keskitytään, kenelle myydään, millä...
Haluaisitko kytkeä vastuullisuuden osaksi yrityksen strategiaa? Haluaisitko kehittää tuotteita tai palvelujasi vastuullisuuden näkökulmasta? Haluaisitko syventää...