Vastaa ja vaikuta – yritysten lentoliikennetarpeet

Vastaa ja vaikuta – yritysten lentoliikennetarpeet

Alueen saavutettavuuden varmistaminen on yksi Oulun kauppakamarin painopistealueista, ja sujuvat lentoyhteydet ovat osa hyvää saavutettavuutta.

Kartoitamme jäsentemme näkemyksiä ja kokemuksia Oulun lentoliikenteestä. Viimeksi kyselimme yritysten näkemyksiä lentomatkustukseen liittyen marraskuussa 2022.

Vastaa kyselyyn viimeistään pe 1.9.2023

Vastaamalla kyselyyn autatte meitä luomaan kokonaiskuvaa liikematkustamisen tarpeista. Tuloksia käytetään myös muuhun alueen saavutettavuutta edistävään työhön, esimerkiksi keskusteluissa suorista lentoyhteyksistä muihin kohteisiin. Kyselyyn vastaaminen vie vain noin 2 minuuttia.

Lentokone sinistä taivasta vasten.

Uutishuone

Raahen kauppakamariosaston yhtenä vuoden 2025 painopisteenä on osaavan työvoiman saaminen ja avointen työpaikkojen täyttäminen. Yksi merkittävimpiä keinoja osaavan työvoiman sitouttamiseksi on...
Buusti Business Meet kokoaa yhteen ihmiset, jotka ovat kiinnostuneet itsensä kehittämisestä ja työelämässä kehittymisestä. Tapahtuman teemoina ovat itseluottamus, rohkeus...
Yrityksen talouden hallinta ei ole pelkästään numeroiden seuraamista. Se on kykyä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja varmistaa, että yrityksellä on edellytykset kasvaa...
Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...
Raahen, Siikajoen, Pyhäjoen ja Kalajoen seudulla toimiville mikro- ja pk-yrityksillä on mahdollisuus kehittää liiketoimintaansa Tupla KIT (kestävää kasvua, innovaatiotoimintaa ja uutta teknologiaa) -...
Onko yrityksellänne tarvetta tuotekehitykseen tai kansainvälistymiseen liittyvien selvitysten tekemiseen? Kasvun kiitorata voi olla siihen sopiva tukimuoto....
Asiakas kasvun avaimena -työpaja toi esiin sen, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaan tarpeet ja kokemukset liiketoiminnan kehittämisessä. Seuraavissa työpajoissa...