Vahvista sosiaalisen median osaamistasi maksuttomien tietoiskujen avulla!

Parhaimmillaan internet ja sosiaalinen media tukevat yrityksesi tai organisaatiosi kasvua, auttavat tavoittamaan uusia ja vanhoja asiakkaita sekä vahvistavat mielikuvia. Missä some-kanavissa sitten kannattaa olla mukana ja mitä siellä pitää tehdä? Entä miten somea saa hyödynnettyä kansainvälisessä rekrytoinnissa?

Kevään ja kesän 2022 aikana yrityksille ja muille organisaatioille on tarjolla noin 30–60 minuutin pituisia, etänä järjestettäviä tietoiskuja, joissa pureudutaan internetin ja sosiaalisen median mahdollisuuksiin markkinoinnissa.

Neljä tietoiskua verkossa

Työnantajamielikuva 5.5.

Onko tavoitteenasi houkutteleva työnantajamielikuva? Ota haltuun perusteet, joilla rakennat hyvän mielikuvan työmarkkinoilla!

Ilmoittaudu mukaan

  • Tietoisku järjestetään klo 15-16, osallistuminen Teams-linkin kautta etäyhteydellä.
  • Asiantuntijana toimiva Lauri Vaisto vetää Duunitorin strategisen konsultoinnin palveluja ja tekee yhteistyötä Suomen suurimpien työnantajien kanssa. Laurin erityisalaa ovat bränditutkimus, viestinnän ja markkinoinnin konseptointi sekä johtajuuden rooli kestävän työntekijäkokemuksen rakentumisessa.

Facebook yritysmielikuvan tukena 19.5.

Pienetkin yritykset voivat rakentaa yritysmielikuvaa hyödyntäen apuna Facebookia. Tämä onnistuu melko pienilläkin toimenpiteillä. Tule mukaan kuulemaan, miten saat Facebookista toimivan työkalun organisaatiosi some-tekemiseen.

  • Mainostoimisto Kind Companyn asiantuntija perehdyttää kuulijat Facebookin mahdollisuuksiin. Kind Company tarjoaa yrityksille strategista konsultointia markkinoinnin kehittämiseen ja toimii myös ELY-keskuksen yhteistyökumppanina.
  • Lisätietoa ja ilmoittautumislinkki julkaistaan myöhemmin.

Case: Onnistuneen digimarkkinoinnin perusteet 2.6.

Tutustumme toimenpiteisiin, joiden avulla Närpiön Vihannes sai aloitettua tehokkaan digimarkkinoinnin. 

  • Lisätietoa ja ilmoittautumislinkki julkaistaan myöhemmin.

Some-video yrityksen käytössä 16.6.

Käymme läpi kaikki laadukkaan videon tekemiseen tarvittavat tiedot ja välineet. Voit nostaa yrityksesi markkinoinnin tasoa, saada uusia asiakkaita sekä kohentaa brändiäsi ja yritykseesi liittyvää mielikuvaa.

  • Lisätietoa ja ilmoittautumislinkki julkaistaan myöhemmin.

Tietoiskut sisältävät vaihtelevasti asiantuntijoiden puheenvuoroja ja pk-yritysten kokemuksia sosiaalisesta mediasta. Kuulet hyväksi havaittuja käytäntöjä ja opit hyödyntämään esityksen teemoja myös yrityksesi arjessa. Voit osallistua kaikkiin tai vain yhteen tietoiskuun.

Tietoiskuista hyötyvät erityisesti yritykset ja organisaatiot, joissa sosiaalisen median ymmärrys on vielä perusteiden tasolla, mutta niistä on apua kaikille somen mahdollisuuksista kiinnostuneille. Koulutukset on suunnattu erityisesti pk-yritysten johdolle, HR:lle ja muille avainhenkilöille. 

Lue lisää tietoiskuista Seutukaupunkiosaajien sivulta.

Lisätietoja

Virpi Itävaara

Viestintäasiantuntija, Kauhajoen kaupunki

virpi.itavaara [at] kauhajoki.fi

puh. 040 515 8275

Airi Rummukainen

Projektipäällikkö, Kurikan kaupunki

airi.rummukainen [at] kurikka.fi

puh. 044 550 2901

Valmennukset ovat osa SEUTUKAUPUNKIrekry-hanketta, jonka tavoitteena on tukea seutukuapunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia. Hanketta toteutetaan tiiviissä yhteistyössä ELY-keskusten, TE-toimistojen, työ- ja elinkeinoministeriön sekä erilaisten valtakunnallisten ja alueellisten kv-rekrytointeja edistävien hankkeiden kanssa.

Sosiaalisen median kuvakkeita sekä näppäimistö ja puhelin taustalla.

Uutishuone

Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien toiminta-alueen valtuustoihin valituista 22 % (137 kpl) on yrittäjätaustaisia. Vuoden 2017 vaaleissa vastaava osuus oli 20 %. Siikajoella yrittäjien osuudeksi tuli 33...
Soitamme lukuisiin seutukunnan yrityksiin elokuussa! Soitamme Raahen seudun yrityspalveluista seutukunnan yrityksiin elokuussa ja toivomme Teiltä löytyvän hetken aikaa vastata yritysbarometrin ...
Talous- ja velkaneuvonta yrityksille ja yrittäjille Yrittäjän talousavusta saat luottamuksellista, riippumatonta, maksutonta ja asiantuntevaa apua, tukea ja neuvontaa. Yrittäjän talousavun...
Tapahtumatakuun tarkoitus on vähentää tapahtumien järjestämisen taloudellista riskiä. Takuun piirissä ovat esimerkiksi taide- ja kulttuurifestivaalit, konsertit ja näyttelyt, urheilutapahtumat,...
Valtiokonttori on havainnut kustannustuen käsittelyssä käytettävissä palkkatiedoissa teknisen virheen, jonka vuoksi osa sulkemiskorvaus- ja kustannustukihakemuksista käsitellään uudelleen. Asia...
Koronaviruspandemia ei näytä juurikaan vaikuttaneen koko palkansaajatasolla työn fyysiseen ja henkiseen rasittavuuteen tai koettuun työkykyyn. Eri ryhmien välillä oli kuitenkin selviä eroja, kertoo...
Ideakilpailulla haettiin uusia ratkaisuja nuorten työllistymiseen kotiseudulle. Kilpailuaika päättyi toukokuun lopussa ja 5000 euron pääpalkintoa on tavoittelemassa 27 osallistujaa....
Digi-AEC-hanke paneutuu arkkitehtuurin, teknisen suunnittelun ja rakennusalan mahdollisuuksiin saada digitalisaatiosta hyötyä toimialan koko arvoketjun toiminnan tehostamiseen ja kustannusten...