Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja julkaistu

SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa on koottu käsikirja työnantajamielikuvasta ja rekrytontimarkkinoinnista. Se on kokoelma tiedoista ja taidoista, joita on esitetty hankkeen järjestämissä tietoiskuissa.

Käsikirja on koostettu siten, että jokainen osio on itsenäinen kokonaisuus. Se tarkoittaa, että käsikirjan voi lukea joko kokonaisuudessaan, hyödyntää tukena tietoiskujen ohessa tai vain lukaista itseään kiinnostavat luvut.

Käsikirjan lopusta löytyy linkit tietoiskujen tallenteisiin sekä sanastoa markkinoinnin ja työnantajamielikuvan termeistä.

Käsikirja auttaa lukijoitaan tarttumaan digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointiin ja onnistuneen työnantajamielikuvan rakentamiseen.

Tutustu käsikirjaan Seutukaupunkiosaajat-sivustolla

SEUTUKAUPUNKIrekry-hankkeen tavoitteena on tukea seutukaupunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia.

Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja -teksti ja vihreä graafinen kuvitus.

Uutishuone

Kauppakamarin Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssit on tarkoitettu hallitustyötä jo tekeville tai siitä kiinnostuneille. Kurssin on käynyt jo lähes 13 500 henkilöä, ja HHJ-tutkinnon on suorittanut...
Tekniikan alan työelämää esittelevä showroom on julkaistu. Tekniikan taitajat -showroom on virtuaalialusta, jossa pääset tutustumaan Raahen seudun tekniikan alan työpaikkoihin sekä niiden...
Startup Refugees on voittoa tavoittelematon, yli 1000 toimijan verkosto, joka edistää maahanmuuttajien työllistymistä ja yrittäjyyttä sekä tukee yrityksiä maahanmuuttajien työllistymiseen liittyvissä...
Miltä yritysten tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminta (TKI) näyttää Pohjois-Pohjanmaalla ja eroaako maakunta TKI-profiililtaan tärkeimmistä ”kilpailijoistaan” kuten Pirkanmaasta tai Varsinais-...
Laina soveltuu entistä useammalle yrittäjälle ja yrittäjäksi aikovalle. Ehdot ovat aiempaa joustavammat, ja muun muassa omarahoitusosuutta ei jatkossa edellytetä. Finnveran yrittäjälaina on...
Keväällä käynnistynyt some-tietoiskujen sarja saa jatkoa. 30–60 minuutin pituisissa tietoiskuissa pureudutaan internetin ja sosiaalisen median mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Tietoiskut...
Oletko kiinnostunut kehittämään toimintaasi tekemällä yhteistyötä muiden alan toimijoiden kanssa, kehittämällä tapahtumatuotantoon liittyvää osaamistasi ja vaikuttamalla työyhteisösi työhyvinvointiin...
Huolestuttaako energiakustannusten kasvu? Oletko miettinyt investoimista esimerkiksi aurinkopaneeleihin tai edullisempiin lämmitysmuotoihin? Energiatuen tavoitteena on edistää uusien ja...