Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja julkaistu

Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja julkaistu

SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa on koottu käsikirja työnantajamielikuvasta ja rekrytontimarkkinoinnista. Se on kokoelma tiedoista ja taidoista, joita on esitetty hankkeen järjestämissä tietoiskuissa.

Käsikirja on koostettu siten, että jokainen osio on itsenäinen kokonaisuus. Se tarkoittaa, että käsikirjan voi lukea joko kokonaisuudessaan, hyödyntää tukena tietoiskujen ohessa tai vain lukaista itseään kiinnostavat luvut.

Käsikirjan lopusta löytyy linkit tietoiskujen tallenteisiin sekä sanastoa markkinoinnin ja työnantajamielikuvan termeistä.

Käsikirja auttaa lukijoitaan tarttumaan digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointiin ja onnistuneen työnantajamielikuvan rakentamiseen.

Tutustu käsikirjaan Seutukaupunkiosaajat-sivustolla

SEUTUKAUPUNKIrekry-hankkeen tavoitteena on tukea seutukaupunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia.

Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja -teksti ja vihreä graafinen kuvitus.

Uutishuone

Raahen kauppakamariosaston yhtenä vuoden 2025 painopisteenä on osaavan työvoiman saaminen ja avointen työpaikkojen täyttäminen. Yksi merkittävimpiä keinoja osaavan työvoiman sitouttamiseksi on...
Buusti Business Meet kokoaa yhteen ihmiset, jotka ovat kiinnostuneet itsensä kehittämisestä ja työelämässä kehittymisestä. Tapahtuman teemoina ovat itseluottamus, rohkeus...
Yrityksen talouden hallinta ei ole pelkästään numeroiden seuraamista. Se on kykyä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja varmistaa, että yrityksellä on edellytykset kasvaa...
Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...
Raahen, Siikajoen, Pyhäjoen ja Kalajoen seudulla toimiville mikro- ja pk-yrityksillä on mahdollisuus kehittää liiketoimintaansa Tupla KIT (kestävää kasvua, innovaatiotoimintaa ja uutta teknologiaa) -...
Onko yrityksellänne tarvetta tuotekehitykseen tai kansainvälistymiseen liittyvien selvitysten tekemiseen? Kasvun kiitorata voi olla siihen sopiva tukimuoto....
Asiakas kasvun avaimena -työpaja toi esiin sen, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaan tarpeet ja kokemukset liiketoiminnan kehittämisessä. Seuraavissa työpajoissa...