Raaselin myyntiluvut nousussa

Yhä useampi asiakas klikkaa itsensä Raahen seudun kauppapaikkaan Raaseliin ostohousut jalassa.

Paikallisille tuotteille ja palveluille on kysyntää

Alun yleisöryntäyksen jälkeen Raaseli-verkkokaupan kävijämäärä on tasoittunut, mutta myynti kasvaa edelleen. Asiakkailta saadun palautteen mukaan erityisesti ravintoloiden tietoja kaivataan Raaseliin entistä enemmän. Paikallisuutta osataan arvostaa ja sitä halutaan suosia!

Myynti ja markkinointi Raaselissa on helppoa ja ilmaista

Yritys voi käyttää verkkokauppaa lahjakorttien myymisen lisäksi myös pelkästään asiakkaiden tavoittamiseen:

  1. Rekisteröidy kauppaan ja odota, että saat vahvistuksen sähköpostiisi.
  2. Lisää tuote Raaseliin kirjautuneena käyttäjänä.
  3. Valitse haluamasi tuoteryhmä: lahjakortit TAI palvelut TAI verkkokaupat ja tälle sopiva kategoria.
  4. Kirjoita kuvaukseen mitä tarjoat. Palveluiden osalta voit kertoa esimerkiksi aukioloajat ja kanavat, mistä asiakas pääsee tilauksensa tekemään.
  5. Lisää lahjakortin voimassaoloaika TAI vain ilmoitus, jos käytät Raaselia markkinointiin.
  6. Valitse julkaise!

Raaselissa esillä oleminen on yrityksille täysin maksutonta. Mikäli yritys haluaa myydä lahjakortteja, peritään jokaisesta myydystä kortista pieni palvelumaksu, jotta saadaan ylläpidettyä asiakkaille verkkomaksuominaisuuksia.

Siirry Raaseli-verkkokauppaan

Seudun verkkokaupoille oma tuoteryhmä

Raaseliin on nyt nostettu omaksi ryhmäkseen seudulla jo toimivat verkkokaupat - tervetuloa mukaan!

Lisätiedot Raaseli-kauppaan liittymisestä

Riitta Palosaari

puh. 040 830 3198

riitta.palosaari [at] raahe.fi

Raahen seudun kehitys

Värikkäitä ostoskärryjä rannalla ja Raaseli-verkkokaupan slogan, tue paikallista osta Raaselista.

Uutishuone

Raahessa käynnistyy syksyllä 2021 neljä uutta tutkintoon johtavaa ammattikorkeakoulutusta. Koulutuksen järjestää Kajaanin ammattikorkeakoulu yhteistyössä Koulutuskeskus Brahen kanssa. Koulutukset on...
Siikajoen Yrittäjät palkittiin vuoden 2020 Suomen Yrittäjien parhaana paikallisyhdistyksenä keskikokoisten yrittäjäyhdistysten sarjassa.  Yhdistyksen vuoden 2020 slogan on ollut:...
Myynti on yksi yrityksien keskeinen kasvun ja kehittymisen keino. Myynti mielletään myös yhdeksi oman osaamisen kehittämisen keskeiseksi osa-alueeksi, eikä suotta. Myynti on yrityksen tekemisen...
Digi-AEC -hanke järjestää helmikuun aikana neljä työpajaa liittyen digitalisaation hyödyntämiseen rakennusten käytössä ja kunnossapidossa. Kuinka digitaaliset kaksoset voivat lisätä rakennusten arvoa...
Yrittäjän oikeus väliaikaiseen työttömyysturvaan on ollut merkittävä apu ja sitä on saanut noin 44 000 yrittäjää. Valmistelu tuen jatkamiseksi on aloitettu. Tärkeä ratkaisu koronakriisin pitkittyessä...
Hakemusten käsittely on hidastunut Valtiokonttorissa. Raahen seutukunnasta hakemuksen on tehnyt yhteensä 43 yritystä ja hylkääviä päätöksiä on tullut paljon. Käsittelyaika vaihtelee muutaman päivän...
Maa- ja metsätalousministeriö on avannut rahoitushaun käytännönläheisille, tutkimustietoon perustuville kehittämishankkeille, jotka edistävät siirtymää kohti ilmastokestävää maa- ja metsätaloutta ja...
Suomen Yrittäjät on laatinut yrittäjille tietopaketin, johon on koottu perustiedot konkurssista ja korona-ajan erityispiirteistä sekä velkojalle että velalliselle. Tärkeää on, että yrittäjä on...