Myyntiin panostaminen tehostaa koko organisaation toimintaa

Yli 30 yritystä osallistui kahden vuoden pitkäjänteiseen, monipuoliseen ja syvälliseen myyntivalmennukseen Sales is a King -hankkeessa.

Kuinka myyntitoiminnan fokus muuttui ja ymmärrys syveni vuosien aikana? Entä millaisia tuloksia ja johtopäätöksiä myynnin kehittämisestä tehtiin?

Kun myyntiä lähdetään lähestymään kokonaisvaltaisen asiakasajattelun kautta, myynnistä tulee koko organisaation asia.

Tärkeimpinä tekijöinä ovat kuitenkin myyntiin liittyvä asenne, motivaatio ja rohkeus.

Tutustu tuloksiin tarkemmin MicroENTREn sivuilla

Lisätietoja

Mirja Väänänen

mirja.vaananen [at] oulu.fi

puh. 040 832 1003

Kolmen henkilön kädet liitettynä yhteen.

Uutishuone

Kartoitamme yksin- ja mikroyrittäjien näkemyksiä yritysten palvelutarpeista. Mielipiteesi ja näkemyksesi on meille tärkeä! Vastaamalla kyselyyn oheisen linkin kautta, voit vaikuttaa tarjoamamme...