Myyntiin panostaminen tehostaa koko organisaation toimintaa

Yli 30 yritystä osallistui kahden vuoden pitkäjänteiseen, monipuoliseen ja syvälliseen myyntivalmennukseen Sales is a King -hankkeessa.

Kuinka myyntitoiminnan fokus muuttui ja ymmärrys syveni vuosien aikana? Entä millaisia tuloksia ja johtopäätöksiä myynnin kehittämisestä tehtiin?

Kun myyntiä lähdetään lähestymään kokonaisvaltaisen asiakasajattelun kautta, myynnistä tulee koko organisaation asia.

Tärkeimpinä tekijöinä ovat kuitenkin myyntiin liittyvä asenne, motivaatio ja rohkeus.

Tutustu tuloksiin tarkemmin MicroENTREn sivuilla

Lisätietoja

Mirja Väänänen

mirja.vaananen [at] oulu.fi

puh. 040 832 1003

Kolmen henkilön kädet liitettynä yhteen.

Uutishuone

ELY-keskuksen Analyysi- ja Konsultointi -palveluita kannattaa hakea pikaisesti, mikäli palveluille on tarve alkuvuodesta 2021. Uusi puitesopimuskausi käynnistyy helmikuussa 2021 Mikäli yrityksen on...
Muista työntekijöitä ja yhteistyökumppaneita paikallisella lahjalla! Raaseli-verkkokaupasta löydät hyviä vaihtoehtoja, jotka ilahduttavat paitsi lahjan saajaa myös seudun yrittäjiä....
Työnantajan tulee jatkossa maksaa työntekijälle korvausta kaikista kilpailukieltosopimuksista. Tavoitteena on vähentää perusteettomia sopimuksia, jotka jäykistävät työmarkkinoita. Korvaus...
Työolobarometrin 2019 mukaan kiire oli tavallinen osa palkansaajien työn arkea, liki kolmasosa työskenteli päivittäin kiireen alaisena. Uupumus on lisääntynyt vaikka valtaosa kokee edelleen...
Valtiokonttori on käsitellyt kaikki kesän 7.7. – 31.8.2020 haussa saapuneet kustannustukihakemukset. Hakemuksia saapui 12 875 kappaletta. Tukien yhteensovittaminen jatkuu Kustannustuki oli...
Yksinyrittäjätuelle ollaan valmistelemassa jatkoa. Valtio varautuu tukemaan yrityksiä tarvittaessa kolmannellakin kustannustukikierroksella. Kustannustukea saa hakea uudelleen joulukuussa Toisen...
Oulun yliopiston Teknillinen tiedekunta järjestää joka kuukausi torstaisin seminaareja tekniikan uusimmista saavutuksista, tutkimustuloksista ja sovelluskohteista yhdessä yritysten ja muiden...
Yritykset kokevat Venäjän-kaupan suurimmiksi haasteiksi koronaviruksen ja heikentyneen ruplan. Yritysten toiminnassa korostuu nyt Venäjällä läsnäolon merkitys, mikä näkyy etäyhteyksien, paikallisten...