Kustannustukea on maksettu yli 33 miljoonaa euroa

Kolme viikkoa sitten avautunut haku kustannustuen toiselle kierrokselle on saanut yritykset liikkeelle. Valtiokonttoriin saapuneiden hakemusten määrä on nyt suurempi kuin ensimmäisellä kierroksella vastaavaan aikaan.

Enemmän hakemuksia, enemmän maksettua tukea

Tukihakemuksia on saapunut yhteensä 8 226. Se on 2 298 kappaletta enemmän kuin kustannustuen ensimmäisen hakukierroksen aikana. Tukea on nyt myös maksettu lähes 10,5 miljoonaa euroa enemmän.

Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä Valtiokonttorin palveluun. Puhelinpalvelussa ja chatissa saatujen asiakaspalautteiden keskiarvo on 9 (asteikolla 4–10).

Valtiokonttorin sivustolta löytyy hakuohjeet suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, video-ohje hakemuksen täyttämisestä, tallenne kustannustuki-webinaarista sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Tuen määrää ja 2 000 euron minimitukisumman täyttymistä voi arvioida laskurilla sekä taulukon avulla.

Asiakaspalvelu palvelee puhelimitse ja verkkosivujen chatin välityksellä.

  • Puhelinpalvelu 0295 50 3050, arkisin klo 9-15

Kustannustukea voi hakea 26.2.2021 saakka – nyt on hyvä hetki hakea

Kustannustukihakemuksia on saapunut lähes 400 päivittäin. Hakukanava avattiin juuri ennen joulua, ja hakemusten määrä tullee kasvamaan hakuajan loppua kohden. Toiseksi viimeisellä hakuviikolla jätettiin edellisellä kierroksella erityisen paljon hakemuksia.

Siirry Valtiokonttorin kustannustukisivuille

Tutustu tarkemmin Valtiokonttorin tiedotteeseen

Hylätyissä kustannustuen hakemuksissa toistuvat samat syyt (uutinen Yrittäjien sivuilla)

Sadan euron seteleitä.

Uutishuone

Tervetuloa seutukuntamme yhteiseen uutishuoneeseen! Verkkosivupäivitys toi mukanaan uusia sähköisiä palveluita ja nyt voit jakaa uutisesi kaikille seutukuntamme yrityksille ja muille elinkeinoelämän...
Onko sinulla myytävä tuote Ruotsin suurimmille suoramyyntimessuille? 80 000 kävijän Stora Nolia -monialamessut houkuttelee noin 400 näytteilleasettajaa vuosittain tekemään kauppaa kuluttajien kanssa...
Suomen Yrittäjät kysyy mielipidettä yrittämisen arjesta omassa kunnassasi. Joka toinen vuosi tehtävä tutkimus mittaa, kuinka hyvin yrittäjät on huomioitu kunnissa. Tulokset julkaistaan 19.5.2020...
Ilmoita paikasta tai pyydä avoimia hakemuksia! Verkkosivupäivitys toi mukanaan uusia sähköisiä palveluita ja nyt seutukunnalla on myös yhteinen Työpaikkapörssi. Voit tarjota työpaikkaa,...
Tarjoa ja löydä tilaa Raahen seutukunnasta! Verkkosivupäivitys toi mukanaan uusia sähköisiä palveluita ja nyt seutukunnan yhteinen Tontti- ja toimitilapörssi on entistä näkyvämpi ja...
Ota seutukunnan yhteinen Tapahtumakalenteri käyttöön! Verkkosivupäivitys toi mukanaan uusia sähköisiä palveluita ja nyt voit jakaa tapahtumasi kaikille seutukuntamme yrityksille ja muille...
Raahen seutukunnan kehittämiskeskus ja Raahen seudun yrityspalvelut ovat siirtyneet niminä historiaan ja kaikki toiminta on tästä eteenpäin yhden nimen alla: Raahen seudun kehitys. Keitä me olemme?...
Suomen Elinkeino- ja Kehitysyhtiöt SEKES ry valitsi vuosikokouksessaan 21.11.2019 yhdistykselle hallituksen vuodelle 2020. Hallituksen puheenjohtajana aloittaa toimitusjohtaja Elina Pekkarinen...