Kaleva Media jakaa mediatilaa 100 000 euron arvosta

Kaleva Media jakaa mediatilaa 100 000 euron arvosta

Osana Verkkosilta-operaatiota Kaleva Media jakaa mediatilaa pohjoisen yrityksille. Tukea voi hakea kampanja-aikana 8.-21.5.2020.

Kuka voi hakea mediatilatukea?

Kaleva Median mediatilatuen kriteerit ovat:

  • Koronavirus on aiheuttanut menetyksiä liiketoiminnalle.
  • Tuki käytetään poikkeusajasta selviämiseen tai liiketoiminnan uudelleen käynnistämiseen.
  • Liiketoiminta oli ennen koronakriisiä kannattavaa, ja kannattavan liiketoiminnan on mahdollista jatkua koronakriisin jälkeen.
  • Yrityksen liiketoiminta tapahtuu Pohjois-Suomessa.

Kaleva Mediaan kuuluvat: Kaleva, Kale!, Forum24, Lapin Kansa, Uusi Rovaniemi, Lounais-Lappi, Raahen Seutu, Raahelainen, Pyhäjokiseutu, Koillissanomat, Iijokiseutu, Rantalakeus, Siikajokilaakso, Oulu-lehti ja Pudasjärvi-lehti sekä niiden digitaaliset kanavat ja palvelut.

Katso tarkemmat tiedot ja hae tukea Kaleva Median sivuilta 21.5. mennessä.

Lajitelma painokirjaimia.

Uutishuone

Myynnin johtamisen työpaja kokosi yhteen yrittäjiä ja yritysten avainhenkilöitä, jotka halusivat johtaa myyntiä tavoitteellisemmin, kannattavammin ja ihmisläheisemmin....
Yrityksen kasvun takana on toimiva arki. Siinä, miten tiimiä johdetaan, miten työtä ohjataan ja miten selkeästi vastuut ja toimintatavat on määritelty. Esihenkilötyön ja...
ReBuild Ukraine 2025 on merkittävä kansainvälinen messu- ja konferenssitapahtuma, joka keskittyy Ukrainan jälleenrakentamiseen. Tapahtuma kokoaa yhteen rakennus- ja...
Kevään 2025 vastuullisuuden strategiavalmennus huipentui innostavaan päätöstyöpajaan, jossa Raahen ja Kalajoen seudun yritysosallistujat pääsivät esittelemään omat...
Toimistomme ovet ovat poikkeuksellisesti kiinni keskiviikkona 21.5. ja torstaina 22.5. henkilöstön matkan takia. Vastaamme matkan aikana yhteydenottoihin...
Raahen seutukunnan toimijat ovat hyvin edustettuina palkintoehdokkaina. Voittajat julkistetaan ensimmäistä kertaa järjestettävässä Northern Finland Travel Galassa Oulussa...
Myynti ei ole irrallinen osa-alue, vaan yrityksen elinehto. Se vaatii suunnan, rakenteen ja mittarit. Myyntistrategia kertoo, mihin keskitytään, kenelle myydään, millä...
Haluaisitko kytkeä vastuullisuuden osaksi yrityksen strategiaa? Haluaisitko kehittää tuotteita tai palvelujasi vastuullisuuden näkökulmasta? Haluaisitko syventää...