Kilpailutus auki: Wanhan Raahen brändityö

Wanhan Raahen brändityö odottaa näkemyksellistä asiantuntijaa ja kokenutta kumppania toteuttamaan yhdessä Visit Raahen sekä alueen toimijoiden ja asukkaiden kanssa viestintäsuunnitelman, jonka avulla kulttuurihistoriallisesti arvokasta puukaupunkialuettamme voidaan markkinoida yhtenäisesti ja houkuttelevasti samalla kehittäen sitä yhä kiinnostavammaksi matkailukohteeksi.

Jätäthän tarjouksesi Tarjouspalvelu.fi alustalle 21.1.2025 mennessä, niin päästään pian hommiin!

Mahdolliset lisätietopyynnöt tulee esittää myös portaalin kautta 14.1. klo 12 mennessä.

Lisätiedot ja ja tarjousten jättäminen

Teksti hei me etsitään tekijää, Wanhan Raahen brändityö sekä Visit Raahen ja Raahen seudun kehityksen logot.

Uutishuone

Raahen kauppakamariosaston yhtenä vuoden 2025 painopisteenä on osaavan työvoiman saaminen ja avointen työpaikkojen täyttäminen. Yksi merkittävimpiä keinoja osaavan työvoiman sitouttamiseksi on...
Buusti Business Meet kokoaa yhteen ihmiset, jotka ovat kiinnostuneet itsensä kehittämisestä ja työelämässä kehittymisestä. Tapahtuman teemoina ovat itseluottamus, rohkeus...
Yrityksen talouden hallinta ei ole pelkästään numeroiden seuraamista. Se on kykyä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja varmistaa, että yrityksellä on edellytykset kasvaa...
Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...
Raahen, Siikajoen, Pyhäjoen ja Kalajoen seudulla toimiville mikro- ja pk-yrityksillä on mahdollisuus kehittää liiketoimintaansa Tupla KIT (kestävää kasvua, innovaatiotoimintaa ja uutta teknologiaa) -...
Onko yrityksellänne tarvetta tuotekehitykseen tai kansainvälistymiseen liittyvien selvitysten tekemiseen? Kasvun kiitorata voi olla siihen sopiva tukimuoto....
Asiakas kasvun avaimena -työpaja toi esiin sen, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaan tarpeet ja kokemukset liiketoiminnan kehittämisessä. Seuraavissa työpajoissa...