Käsikirja työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin kohentamiseen

Kilpailu osaavista työntekijöistä kiristyy jatkuvasti. Rekrytointimarkkinointi on tärkeää, koska se auttaa organisaatioita houkuttelemaan korkealaatuista työvoimaa kilpailluilla työmarkkinoilla. SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa on julkistettu työnantajan avuksi käsikirja, jonka aiheena ovat työnantajamielikuva ja rekrytointimarkkinointi.

Hyvin suunniteltu rekrytointimarkkinointi luo positiivisen kuvan työnantajasta, parantaa työnantajamielikuvaa ja houkuttelee motivoituneita hakijoita. Lisäksi se auttaa organisaatioita erottumaan kilpailijoistaan ja varmistamaan oikeanlaista osaamista tiimiinsä.

Julkaisu ei ole ainoastaan kokoelma tietoja ja taitoja, vaan se toimii kattavana oppaana kaikille, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan keskeisillä uusien työntekijöiden palkkaamiseen ja yrityksen maineen kohentamiseen liittyvillä osa-alueilla.

Lue lisää ja lataa maksuton opas Oulun yliopiston sivuilta.

Kypäräpäinen henkilö hymyilee ja näyttää peukaloa.

Uutishuone

Yrityksen kestävä kasvu -työpajasarjassa perehdyttiin tällä kertaa Suunnitelmallisen kasvun reitteihin Toimitusjohtajakoulun Virpi Hyppösen opeilla. Yrityksen...
Mikro-, pien- ja keskisuurille yrityksille suunnatussa Valmistaudu kestävyysraportointiin -koulutussarjasta saat konkreettisia työkaluja ja asiantuntijatukea...
Raahen kulttuurihistoriallisesti arvokas puukaupunkialue Wanha Raahe on yksi Raahen seudun matkailun vetonauloista. Nyt käynnistymässä on brändityöprojekti, jonka...
Raahen kauppakamariosaston yhtenä vuoden 2025 painopisteenä on osaavan työvoiman saaminen ja avointen työpaikkojen täyttäminen. Yksi merkittävimpiä keinoja osaavan työvoiman sitouttamiseksi on...
Buusti Business Meet kokoaa yhteen ihmiset, jotka ovat kiinnostuneet itsensä kehittämisestä ja työelämässä kehittymisestä. Tapahtuman teemoina ovat itseluottamus, rohkeus...
Yrityksen talouden hallinta ei ole pelkästään numeroiden seuraamista. Se on kykyä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja varmistaa, että yrityksellä on edellytykset kasvaa...
Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...