Yrityksen kestävä kasvu -työpajasarja: Asiakas kasvun avaimena
Haluatko oppia käytännönläheisellä ja innostavalla tavalla ymmärtämään asiakaskeskeisen liiketoiminnan periaatteita ja hyötyjä?
Asiakas kasvun avaimena -työpajassa käydään läpi erilaisia asiakassegmentoinnin tapoja, rakennetaan asiakaspolkuja ja tunnistetaan erilaisia asiakasprofiileja. Työpajasta saat työkaluja asiakkaidesi tunnistamiseen ja liiketoimintasi ja lähestymistapasi muokkaamisesta asiakaskeskeisemmäksi.
Työpajan keskeiset sisällöt ja työkalut
- Johdatus asiakasymmärryksen tärkeyteen
- Asiakassegmentoinnin tapoja
- Asiakaspersoonan luominen
- Asiakaspolkujen rakentaminen
- Johdatus palvelumuotoilun periaatteisiin
Työpaja on suunnattu yrittäjille ja yrityskehittäjille, jotka haluavat olla asiakaslähtöisyyden edelläkävijöitä. Esimerkkien ja käytännönläheisten harjoitteiden myötä opit katsomaan liiketoimintaasi asiakkaidesi silmin. Yhteiskehittämistyöpajassa opitaan yhdessä toisten yrittäjien kanssa, ja luodaan innostava ilmapiiri, jossa vertaisoppimalla löydetään uusia ratkaisuja yhdessä.
Miksi osallistua tähän työpajaan?
- Opit ymmärtämään asiakaskeskeisen liiketoiminnan hyödyt
- Tiedät kuinka B2C ja B2B -asiakkaat eroavat toisistaan
- Osaat tulkita asiakkaiden käyttäytymistä ja luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia
- Näet liiketoimintasi asiakkaidesi silmin ja opit rakentamaan asiakaskeskeisiä ratkaisuja sekä asiakaspolkuja
Tuotteen tai palvelun laatua ei määritä kuinka hyvin sen teet, vaan se kuinka arvokkaaksi asiakkaasi sen kokevat.
Ilmoittaudu nyt ja varmista paikkasi tässä innostavassa ja oivalluksia tarjoavassa työpajassa!
Tärkeät tiedot
Ajankohta: 12.2.2025 klo 9–15
Työpajapäivän alustava aikataulu:
8.45 Aamun kahvit ja verkostoitumista
9.00 Työpaja alkaa
11.30 Lounastauko (omakustanteinen)
12.15 Työpaja jatkuu
13.45 Iltapäivän kahvit
14.00 Työpaja jatkuu
15.00 Työpaja päättyy
Paikka: Korsu Oy:n Koulutustila, Ollinkalliontie 10, 92100 Raahe
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen työpajaa.
Osallistujamäärä: Paikkoja rajoitetusti, ilmoittaudu ajoissa!
Työpajan menetelmät: Työpajan aikana hyödynnetään käytännönläheisiä menetelmiä, joissa osallistujat soveltavat opittua tietoa omiin yrityksiinsä.
Työpajojen toteutus: Työpaja on suunniteltu joustavaksi palvelemaan erikokoisten yritysten erilaisia tarpeita.
Työpajan kouluttaja: Satu Walhberg, Framtid Consulting. Satu on strategian ja asiakaskokemuksen asiantuntija, jolla on laaja kokemus asiakaslähtöisestä kehittämisestä B2C ja B2B -ympäristöissä. Hän on erikoistunut osallistavien työpajoihin, joissa asiakasnäkökulmat yhdistetään kestävän liiketoiminnan kehittämiseen. Kouluttajana Satu tunnetaan asiantuntevasta ja innostavasta otteestaan sekä käytännönläheisistä työkaluistaan.
Työpajan järjestää: Raahen seudun kehitys & EU:n osarahoittama Tupla KIT -hanke
Lisätiedot: Katja Mattila
katja.mattila [at] raahe.fi
puh. 040 130 8112
Raahen seudun kehitys