MATKAILUMARKKINOINNIN LINJAUKSET JA VIESTINTÄ Raahen seudun matkailun masterplan ja investointisuunnitelma
Työvaiheessa määrittelemme Raahen seudun matkailumarkkinoinnin strategiset linjaukset, näkemys matkailualueen palvelutarjonnan myyntiin ja jakeluun sekä tarvittaviin toimenpiteisiin sisäisen ja ulkoisen viestinnän osalta
Tavoitteena on:
- Määritellä matkailun pääkohderyhmät ja kohdemarkkinat
- Määritellä yhteiset toimenpiteet ja mittarit alueen yhteismarkkinointiin ja tarkentaa eri tahojen rooleja/vastuita yhteismarkkinoinnin strategisessa toteuttamisessa (Visit Raahe, alueen kunnat, Visit Oulu yhteistyö markkinoinnin ja myynnin toimenpiteissä)
- Tuottaa asiakasymmärrystä Raahen seudun matkailumarkkinoinnin tulevaan toteutukseen tavoiteltavien kohdemarkkinoiden osalta
- Määritellä yhteiset toimenpiteet matkailupalvelutarjonnan myyntiin ja jakeluun (digitaalisen myynnin periaatteet B2C/B2B ja mahdolliset teknologiat, matkanjärjestäjäyhteistyö, muut jakelukanavat ja myynnin kumppanuusmallit)
- Määritellä toimitaan liittyvän sisäisen ja ulkoisen viestinnän toimintaperiaatteet huomioiden kriisiviestinnän kehittämisen tarpeet
Aika: 13.5. klo 16-18
Paikka: Teams, liity kokoukseen linkin kautta (Varattuna myös neukkari Brain Centerissä Rantakatu 5 d 2. krs Raahe, jos haluaa kuulolle yhdessä). HUOM! Kun osallistut Teamsilla, kirjaathan itsesi sisään koko nimelläsi, kiitos.
Tapahtuma alkaa
Tapahtuma päättyy
Tapahtumapaikka
Tapahtumapaikan osoite
Järjestäjä
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön sähköposti
Yhteyshenkilön puhelin
